23.01.2021

Złota Siódemka Stycznia

 



Hej ho! Witajcie w kolejnej odsłonie Złotej Siódemki.
Niestety grudniowa się nie ukazała, przez natłok pracy, ale hej, oto przed wami świeżutka, styczniowa edycja!
Tym razem więcej o graniu, mniej o całej reszcie. A i wspominam też jaki wpis ukaże się w niedługim czasie ;)

Oglądam Breaking Bad. Codziennie od kilku tygodni. Został mi jeszcze tylko jeden sezon :/ Do tego najnowszy sezon "Rozczarowanych" i "Big Mouth". Na liście tym razem kilka horrorów i dokumentów kryminalnych, jak np. ten o Tedzie Bundy czy "Casting na Jonbenet".

Czytam nowy nabytek, jakim jest książka Kasi Mistacoglu o Bullet Journalingu, którą możecie kupić w Sklepie PSC (tutaj UWAGA! Jeśli jesteście bujo-papierowymi freakami, to klikacie w link na własną odpowiedzialność).

Słucham piosenek Disneya. Poważnie. Przez przypadek znalazłam na Spotify Kolorowy Wiatr, potem playlistę z Herculesa i jakoś tak samo poszło... Ah, no i fazuję na Save your tears. To mój drugi ulubiony kawałek The Weeknd zaraz po Blinding Lights.

Pracuję nad podsumowaniem roku i planami na kolejny. A z racji tego, iż 2020 był dla mnie czasem wielkich zmian (tych lepszych jak i gorszych), to dopiero w 2021 mogę wrócić do tego, co kocham najbardziej. Szkolę się też w digitalu, konkretnie w Procreate na iPadzie i muszę przyznać, że to naprawdę wielka rewolucja dla mnie. O tym jednak innym razem, w konkretnym wpisie ;)

Szukam tutoriali do Procreate'a, inspiracji na arty i sił do działania w cosplayu.

Gram w Smite'a, co nie zmieniło się od poprzedniego zestawienia (i na pewno nie zmieni przez kilkanaście, jak nie kilkadziesiąt kolejnych). Do tego wróciłam do Simsów (których może nawet zacznę streamować, hm), czasem pobuduję jakieś więzienie w Prison Architect albo poobsługuję gości w wirtualnej karczmie Crossroads Inn. Za jakiś czas chciałabym spróbować Dead by Daylight, ale to się musimy z ekipą w końcu ugadać na jakiś weekend.
A właśnie; jeśli ktoś chce wspólnie popykać w któregoś z powyższych multi, to śmiało wbijajcie na mojego Discorda i zerknijcie na Wspólne granie, by zobaczyć, kiedy możemy razem pograć :D

Czekam na sesję Nezuko dzisiaj. A potem, rzecz jasna, na jej rezultaty :D
_____________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz